جاسازی (Embed) کردن تصاویر و فیلم‌های Instagram
 
تکنولوژی جدید

Embed_Instagram_Button_610x384

  اینستاگرام (Instagram) یکی از مشهورترین سرویس‌های اشتراک فیلم و تصویر در جهان است. تاکنون بسیاری از افراد از تصاویری که کاربران اینستاگرام به اشتراک گذاشته‌اند، با ذکر منبع در وبلاگ‌ها و وب‌سایت‌هایشان استفاده کرده اند. تاکنون برای استفاده از تصاویر اینستاگرام در وبلاگ یا وب‌سایت، ابتدا آن را بر روی رایانه ذخیره می‌کردیم و سپس در وب‌سایت آپلود می‌کردیم. مدتی پیش قابلیتی به اینستاگرام اضافه شد که کاربران می‌توانستند فیلم‌هایشان را نیز با بقیه به اشتراک بگذارند. ولی ذخیره‌ی فیلم و آپلود مجدد آن به این خاطر که خود سایت امکانی برای ذخیره‌ی فیلم قرار نداده است و حجم فیلم‌ها نیز ممکن است زیاد باشد و فضای زیادی از وب‌سایتمان را اشغال کند، تا حدودی امکان پذیر نیست.

به همین خاطر جدیداً وب‌سایت اینستاگرام از قابلیتی بسیار کاربردی به نام جاسازی (Embed) رونمایی کرد. این قابلیت که معمولاً در وب‌سایت‌های اشتراک گذاری فیلم وجود دارد،‌ به کاربر برای هر ویدیو یا عکس یک کد می‌دهد. کاربر با کپی کردن کد در وب‌سایتش می‌تواند آن عکس یا ویدیو را با ابزار پخش مخصوص ویدیو و اطلاعات اضافه مثل نام و عکس کسی که در اینستاگرام این تصویر یا فیلم را به اشتراک گذاشته است، به صورت یکجا در وب‌سایتش قرار دهد. برای استفاده از این قابلیت، ابتدا عکس یا فیلم مورد نظر را در وب‌سایت اینستاگرام به وسیله‌ی مرورگر باز کنید. در نوار آبی رنگ کنار صفحه، سه گزینه وجود دارد که سومین گزینه، گزینه‌ی جاسازی است. بر روی آن کلیک کنید تا کد جاسازی را درون پنجره‌ای مشاهده نمایید. حال تنها کافی است این کد را درون وب‌سایت یا وبلاگتان کپی کنید.

Embed_Instagram_Code_610x384


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
جمعه 21 تير 1392برچسب:instagram , اینستاگرام, :: 10:18
benyamin

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکنولوژی جدید و آدرس teknologo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 379
بازدید کل : 58501
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1